In urma cu 16 ani, in 2001, implementam in Perl, in cateva luni, unul din primele medii eLearning de la noi, eLearnTS, deruland cursuri online, workshopuri internationale cu Jane Hart - Inceputuri eLearning la Timsoft.
Astazi lucrez la unul de proiectele de pionierat de Blockchain, dezvoltarea OpenEduChain in Ethereum:
a repository for open educational assets (Open Educational Resources - OERs, Massive Open Online Courses - MOOCs, open pedagogies and scenarios), but also for delivering issued certificates and open badges by universities and other educational and training institutions.
Entuziasmul este la fel de mare, sa vedem rezultatele.
Posted by Carmen at 03:19:54 pm into the following categories: Blockchain
Ma bucur sa anunt cateva proiecte in premiera, la care lucrez:
- Universitatea "Ioan Slavici" din Timisoara va emite certificate digitale pe blockchain, pentru absolventii Facultatii de Inginerie, sectia CTI;
- studentii din anul terminal vor invata despre blockchain si dezvoltarea de aplicatii descentralizate cu Ethereum, in cadrul cursului de Algoritmi distribuiti si paraleli pe care il predau;
- Workshopul "OERs and MOOCs", organizat in cadrul Conferintei eLSE si aflat la a 5-a editie, are Blockchain in Education ca una din teme. Participantii vor primi certificate digitale - http://elseconference.eu/pages/view?page=open_education_open_online_courses.
- Implementarea unui blockchain public pentru educatie deschisa in Romania.
Ani de zile, blogul a fost cel in care mi-am notat idei, proiecte, analize, prin el am comunicat si am fost conectata la comunitati de invatare si practica.
Acum, inainte de importante schimbari in cariera mea, trebuie sa ma reorganizez, sa imi jalonez mai eficient pasii cercetarii.
Ma voi intoarce la blog?
Incerc.
Si o fac tocmai in momentul in care George Siemens il paraseste pe al sau, cunoscutul elearnspace, concentrandu-se pe activitatea de la Link Lab.
Cu gandurile: "These transitions in research are part of a broader agenda that will help, at least in LINK lab, to create tools, technologies, and pedagogies that enable creation, personal formation, engagement, fun, and joy. I’m still fleshing out exactly what this will look like over the next several years. Obviously technology will be central in this process, but it will be one where mindful and appropriate learning practices are promoted. Where technology humanizes rather than reduces people to algorithmic and mechanical practices.".
Au trecut deja 13 ani de cand l-am cunoscut pe George Siemens la participarea la eworkshopul "Methodologies in e-Learning", ce l-am organizat cu Jane.
Posted by Carmen at 09:59:49 pm into the following categories: Despre bloguri
My PhD Thesis "Emerging Technologies in Education. Conceiving and Building a Microblogging Platform for Formal and Informal Learning" - presented on January 23, 2015.
Mi-e dor de anii cand eram atat de disciplinata in a comenta nouatile
din Social Media/tehnologiile educationale, cand insemnarile de pe blog
erau adevarate resurse educationale deschise.
Spuneam in 2007, in interviul
pentru cartea New Media, ramasa reper, scrisa de Dorina Gutu,: "Unele
insemnari le consider resurse educationale, pe care utilizez in
cursurile traditionale sau online pe care le facilitez – in
felul acesta materialele pot fi actualizate, dinamice" (in
2010 Martin Weller aprofundeaza tema Big
and Little OER).
Da, trebuie sa imi organizez mai bine si mai dinamic
insemnarile de pe cirip, twitter, FB, blog, retelele unde public
prezentari, articole.
Posted by Carmen at 01:28:01 pm into the following categories: Blogosfera romaneasca
Despre Resurse educationale deschise - si nu numai - in Programul de guvernare 2013-16
12/21/12
Cu o agenda europeana, cel putin in sectoarele Comunicatii si Educatie,
pe care le-am parcurs, in premiera programul
guvernului roman vorbeste despre:
a) la sectiunea Comunicatii:
Resurse Educationale
Deschise si Web2.0 (urmare a proiectului Knowledge Economy):
"Susținerea, în colaborare cu Ministerul Educației, a
metodelor inovative de integrare a resurselor educaționale de tip web
2.0 și a resurselor educaționale deschise în procesul de
învățare" (va trebui sa actualizez raportul ce tocmai l-am
finalizat referitor la Educatie, eLearning, OER in Romania - http://poerup.referata.com/wiki/Romania)
Cloud Computing
Media Sociale
Aplicarea initiativei
europene Open Data: "împuternicind cetățenii să identifice,
să descarce și să utilizeze seturi de date publice generate sau
deținute de către administrația publică"
Sisteme colaborative online
Formarea de competenţe
digitale de bază pentru cetăţenii României
Open Government Partnership.
b) la sectiunea Educatie:
Formarea continuă a cadrelor
didactice va fi centrată pe:
•
învăţământ digitalizat (? digital)
Informatizarea şi asigurarea
accesului la internet rapid în toate unităţile şi
instituţiile de învăţământ prin:
•
Creare de noi oportunităţi de învăţare cu mijloace
informatice, sisteme
multimedia, softuri educaţionale şi reţele de date;
• Multiplicarea canalelor de comunicare şi a noi forme de
socializare;
Mai
jos apare primul anunt din grup, cu modul de participare pe cirip si
twitter.
Va
astept!
Bun
venit in grupul celor care vor sa devina mai slabi si mai sanatosi!
Nu neaparat pentru ca tocmai a
inceput si la noi emisiunea Biggest Loser,
dar am constientizat acum, inca o data, ce departe sunt de vremea cand
mergeam mult, alergam, inotam, jucam volei si cate kilograme si lipsa
de energie s-au acumulat - pe langa ani, desigur:)
Asa incat, propun celor care
vor sa devina mai slabi si mai sanatosi, sa ne ajutam si incurajam
reciproc.
Aderarea
la grup se poate face:
online pe pagina grupului,
dupa autentificare cu contul cirip sau twitter
prin SMS cu textul maislab
la 1210
prin participare pe twitter,
trimitand mesaje cu tagul #maislab.
Discutam despre meniuri sanatoase,
miscare, ne facem impreuna planuri de a deveni mai slabi si mai
sanatosi.
Intr-un prim mesaj cu tagul #intro
ne anuntam greutatea curenta, inaltimea, (varsta, ) si la ce greutate
vrem sa ajungem la 1 martie 2011.
Raportam zilnic ce mancam, cat
ne miscam si saptamanal greutatea la care am ajuns.
Sa incercam sa facem acest
lucru cel putin pana la inceputul primaverii, pana la 1 martie 2011.
Castigul
e sanatatea!
Putem publica poze cu noi,
meniuri, clipuri cu activitatile sportive.
Vom avea propuneri de meniuri
cu specificare numar calorii, posibil a se primi prin SMS.
Curand fiecare va primi un feedback saptamanal de la un medic si un trainer.
Vom incerca sa realizam un contact si cu firme specifice.
Vom face un clasament al
participantilor, cu evolutia greutatii.
Invitatie la seminarul de mobile marketing din 30 septembrie, Timisoara
09/23/10
Compania Voxline
Communication continua seria de
seminarii dedicata mediului de comunicare mobil, impreuna cu Timsoft,
prin organizarea unui nou eveniment “Cum sa dezvolti cu
succes o campanie de mobile marketing”. Seminarul sprijina
oamenii de marketing din companii si din agentiile de publicitate din
Timisoara si le ofera, pe 30 septembrie la Hotel Delpack, posibilitatea
de a afla ce presupune comunicarea in mediul mobil, care sunt cele mai
potrivite strategii de interactiune cu utilizatorii si cum pot fi
masurate eforturile de promovare in acest mediu.
Evenimentul va aborda principalele atuuri ale canalului mobil: crearea
unei experiente de brand interactive, intretinerea unui dialog instant
si bi-directional cu consumatorul si segmentarea eficienta a audientei.
Participantii vor avea ocazia de a afla de la Dan Virtopeanu (General
Manager Voxline Communication), Carmen Holotescu (Director Timsoft) si
Dan Holotescu (administrator Timsoft) care sunt caracteristicile
programelor de marketing mobil, cum pot fi stabilite obiective realiste
de comunicare in acest mediu si cum sa planifice o campanie eficienta
de mobile marketing. Cei trei specialisti vor oferi de asemenea
informatii despre segmentarea corecta a audientei, integrarea cu succes
a canalului de comunicare mobil in mixul de marketing si masurarea si
analizarea corecta a campaniei.
“Dupa 2 editii de succes in Bucuresti, am ales sa facem pasul
urmator si sa deschidem seminarul specialistilor din toata tara,
interesati de valorificarea mediului mobil. Timisoara este astfel o
prima alegere fireasca, comunitatea practicienilor in comunicare si new
media creste aici simtitor iar interesul este mare. Impreuna cu
partenerii nostri Carmen Holotescu si Dan Holotescu vom trece in
revista toate optiunile de implementare a unei campanii de marketing
mobil in Romania adaptata la conditiile actuale ale pietei”,
spune Dan Virtopeanu, General Manager Voxline Communication.
Mai multe informatii despre eveniment sunt de asemenea disponibile la
adresa http://seminar.voxline.ro.
Accesul la seminar se face pe baza de invitatie solicitata catre
organizator la urmatoarea adresa: http://seminar.voxline.ro.
Inscrierea se poate face si printr-un SMS cu textul seminar
la 1210 - dupa care va vom suna noi pentru confirmare.
Va asteptam!
Posted by Carmen at 11:13:46 am into the following categories: Proiecte la Timsoft
Lansare Clientfidel.net de catre Timsoft si Voxline - Comunicat de presa
05/17/10
Comunicat
de presa
Avansul
tehnologic a influentat inevitabil comunicarea in societate. Companiile
au nevoie acum, mai mult ca oricand, de instrumente simple, rapide si
eficiente de a interactiona cu clientii sai. In acest sens, companiile
Timsoft si Voxline Communication au dezvoltat Clientfidel, o solutie
simpla si prietenoasa prin care o companie poate pastra legatura cu
publicul sau, utilizand cel mai raspandit canal de comunicare din
Romania: telefonia mobila.
Solutia Clientfidel.net
permite comunicarea bidirectionala cu clientii, printr-o platforma
online simplu de folosit, ce presupune trimiterea unor mesaje
personalizate, legate de produse sau servicii noi, prin SMS, catre o
baza de date configurabila. De asemenea, se pot crea sondaje si quizuri
la care se poate raspunde prin SMS. ClientFidel.net ofera totodata
rapoarte si analize legate de demografia si comunicarea grupului.
Platforma permite micro-plati, rezervari/programari si realizarea de
livestreaming de la diverse evenimente.
Clientfidel ofera un spatiu web personalizat, o baza de date
securizata, un set de instrumente de filtare a informatiilor, o
secretara virtuala, un robot de mesagerie, un mecanism de expediere a
mesajelor text, totul pus gratuit la dispozitia companiilor care doresc
un contact direct cu clientul si nevoile lui. Clientfidel este totodata
economic; permite gestionarea cu mare usurinta a bugetului unei
campanii de marketing mobil, prin plata consumului propriu-zis de
SMS-uri trimise catre grup, anunta Bogdan Apostol, Business Development
Manager, Voxline Communication.
Aplicatia Clientfidel este dedicata unui public variat, precum
organizatii, companii, politicieni, institutii culturale si de
invatamant, artisti, mass-media, medici, banci, restaurante, etc.
Acestia isi pot fideliza clientii / fanii / partenerii prin grupuri
dedicate, in care interactiunea se poate realiza prin SMS sau online
spune Carmen Holotescu, Director Timsoft.
Membrii pot adera la aceste grupuri fie prin SMS la numarul 1210 (tarif
0,15 Euro + TVA) fie online la adresa ClientFidel.net. Mai multe
detalii despre aceasta aplicatie sunt disponibile pe ClientFidel.net.
DespreTimsoft
Timsoft este o firma de software avand sediul in Timisoara,
specializata in eLearning, aplicatii web si mobile. Firma a dezvoltat
medii de invatare/colaborare online, precum si cursuri online pentru
universitati, firme si persoane individuale. Participa la proiecte
europene legate de noi tehnologii educationale si social learning. A
implementat singurul sistem de parcare prin SMS din Romania, ce
functioneaza de 3 ani in Timisoara si Oradea. A lansat in urma cu 2 ani
platforma de microblogging cirip.ro, special proiectata pentru educatie
si business, aflata in Top 100 Tools for Learning 2009. Timsoft
dezvolta de asemenea aplicatii pebtru banci, de monitorizare pentru
firme de curierat si coletarie sau de e-commerce se afla de asemenea in
portofoliul firmei.
Despre Voxline Communication
Voxline Communication este o companie infiintata in 1998 cu capital
francez, beneficiind chiar de la inceput de suport tehnic si know-how
vest european in domeniul serviciilor de telecomunicatii cu valoare
adaugata si a serviciior interactive.
In cei peste 12 ani de activitate pe piata romaneasca, Voxline a
inregistrat numeroase premiere, dintre care putem mentiona: in 2002 a
fost primul operator alternativ care a demarat servicii de
telecomunicatii pe suport sms si voce in retelele mobile; in 2004
Voxline a dezvoltat aplicatia primei campanii de mobile marketing din
Romania, pentru brandul Chipita; iar in 2005 devine primul operator de
servicii cu valoare adaugata care obtine certificarea de calitate ISO
9001:2000 eliberata de catre TUV Thuringen.
Serviciile oferite de Voxline Communication acopera o gama larga de
aplicatii de mobile marketing (campanii de trimitere si receptionare
mesaje sms, mobile advergames), call center (numere normale si numere
verzi), aplicatii web (site-uri de promotie, flash advergames),
servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile si servicii
cu valoare adaugata (televoturi, concursuri, continut digital).
Printre clientii pentru care Voxline Communication care a derulat
campanii de-a lungul timpului se numara jucatori importanti de pe piata
locala, precum: Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays),
JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania,
URBB (Carlsberg, Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker
(Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG,
Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.
Posted by Carmen at 09:37:22 am into the following categories: Proiecte la Timsoft
Va
invit in grupul Cirip 20 de ani de la
Revolutie, in care sa
impartasim amintiri, marturii, opinii, sperante - de atunci si de acum;
de
asemenea relatari de la evenimentele dedicate si linkurile spre
insemnarile ce le scrieti pe bloguri despre Revolutie.
KFC Romania
are bucuria de a va invita sambata, 19 decembrie,
la orele 5pm,
la Timisoara,
la noul
restaurat KFC din P-ta Operei,
la
debutul Conferintelor
KFC.
Conferintele KFC
doresc sa reprezinte un prilej de discutie pentru toti aceia care,
pasionati fiind de un anumit domeniu, doresc sa-si impartaseasca
ideile, idealurile, si sperantele de viitor. Si, mai ales, Conferintele
KFC doresc sa fie un prilej de ne cunoaste cu totii mai bine. Si de a
ne bucura impreuna.
Conferintele KFC vor debuta
la Timisoara, in cadrul celui mai nou
restaurant KFC deschis in Romania, cu tema "Blogging
vs.
Microblogging". Partenerii
primei editii ai Conferintelor KFC sunt comunitatea
Cirip.ro si pr365.ro.
Blogerii si microbloggeri, toti
cei interesati de social media, sunt bineveniti!
Va
rog sa aderati la grupul
Conferintele KFC
de pe Cirip.ro, daca doriti
sa participati la conferinte, sa aflati noutati, sa comunicati cu
participantii.
Aderarea la grup se poate face:
dupa autentificare
cu cont
cirip
sau
twitter
sau
cu
SMS
cu text
confkfc
mesaj
la 1210 - pentru Orange/Vodafone.
Sunt agregate si mesajele cu
tag-ul #confkfc
de pe twitter.
dupa autentificare cu contul
de cirip sau twitter, sau cu
SMS la 1210 cu textul
me09
Vei putea urmari conferinta prin mesaje/imagini/videostreaming ce vor
trimite live si poti interactiona cu organizatori, speakeri,
participanti. Asculta noutatile
prezentate in grup de Daniela
Suhanea, din echipa
organizatoare.
Cirip.ro va
sponsoriza deplasarea si participarea a 2 studenti din Timisoara.
Daca esti student la o universitate din Timisoara si vrei sa iti
sponsorizam deplasarea si participarea, trebuie sa raspunzi
corect, prin SMS, la cel putin 4 din cele 5 intrebari ale unui quiz.
Am pregatit un numar mai mare de intrebari, din care se selecteaza
aleatoriu cate 5 pentru fiecare respondent.
La fiecare vei raspunde
prin cate un SMS la 1210 cu textul
q l
unde l este litera variantei corecte.
Dupa cele 5 raspunsuri,
vei primi un mesaj cu numarul de raspunsuri corecte.
Daca ai dat cel putin 4 raspunsuri corecte, vei fi pe lista din care se
vor selecta prin tragere la sorti cei 2 participanti.
Participa la quiz pana maine, la orele 4pm.
Participarea presupune trimiterea a 6 SMS-uri, din una din
retelele Orange sau Vodafone; pret SMS: 0.1 euro + TVA.
Platforma cirip.ro, pe langa o serie de alte facilitati,
ca embed de obiecte multimedia, creare de sondaje, permite si crearea
de quiz-uri, utilizate in educatie sau pentru promovarea uner
servicii/produse.
Marketing Essence 2009 - conferinta in Targu Mures
11/08/09
O conferinta ce se anunta interesanta, cu organizatori ale caror
proiecte le urmaresc cu interes, mai ales de cand sunt prezentate pe
cirip de Daniela:
Conferința se adresează directorilor de marketing, managerilor,
directorilor generali și executivi, dar și studenților.
Scopurile principale creării unui astfel de eveniment
în
Tîrgu-Mureș
sunt de a îmbunătăți calitatea relațiilor dintre specialiștii
de
marketing și de a stimula parteneriatele între firme."
Tweetmeet Timisoara peste 3 ore. Cine sunt utilizatorii twitter din Timisoara?
11/06/09
Peste 3 ore incepe prima
intalnire a utilizatorilor twitter din Timisoara - tweetmeet.ro.
In grupul cirip.ro/grup/tweetmeettm
apare istoricul incepand cu 16 octombrie al mesajelor despre intalnire,
de pe twitter si cirip. Vedeti evolutia
pe zile a mesajelor, sigur varful va fi azi.
Si ciripitori (multi si cu cont
pe twitter) vor participa la
intalnire, de unde vor face livestreamingul momentelor importante, live
microblogging cu impresii, imagini, inregistrari.
Desigur sunt de interes cateva
date despre activitatea/profilul userilor twitter din Timisoara.
Luni, 26 octombrie, Teatrul
Masca invita elevii hipoacuzici
ai Scolii
nr. 1 din Bucuresti la spectacolul “CLOVNII”. La
finalul spectacolului copiii vor primi produse oferite de KFC,
ca premiu
al sectiunii Microblogging, din cadrul primei editii a
Olimpiadei 2.0. Teatrul
Masca reia seria proiectelor
socio-culturale
dedicate copiilor cu deficienta de auz, pregatind cateva alte
evenimente pe parcursul stagiunii care aniverseaza 20 de ani de
existenta.
Olimpiada
2.0, organizata de PR365 si
avand ca sponsor KFC, a fost o competitie online cu scopul de a pune
în valoare abilitătile pe care participantii le au
în domeniul relatiilor publice si sa încurajeze
creativitatea, obisnuinta unei documentări corecte, interactivitatea si
persuasiunea realizată inteligent si situată în normele
bunului simt.
Prima editie a avut loc in
perioada 17 august – 4 septembrie 2009, Marele
Premiu, un voucher KFC in
valoare de 800 RON fiind acordat comunitatii Cirip.ro,
partener online al Teatrului
Masca.
Olimpiada 2.0: patri - Premiul 2, iar comunitatea Cirip.ro - Marele premiu
09/19/09
Intre 17 august si 4 septembrie
s-a desfasurat Olimpiada
2.0, "o competiție online
destinata tuturor celor interesați de domeniul relațiilor publice",
organizata de KFC
Romania si Project 365 Communication.
Mesajele inspirate si
utilizarea creativa a obiectelor multimedia, interactiunea realizata cu
ceilalti membri, facilitatile platformei au adus comunitatii
Cirip.ro Marele
Premiu - anuntat de Sorin Tudor,
in urma cu cateva ore - multumiri juriului!
"Comunitatea Cirip.ro, pentru
modul inovativ în care a demonstrat ca microbloggingul poate
fi folosit în cadrul comunicării online."
Sambata,05
Septembrie 2009 19:59:09 - @Gabriela
Subdomeniul e nou; te rog reediteaza mesajul si scrie adresa share
http: //voicethread.com/share/90321 (fara spatiu) - multumesc.
Posibilitate de autentificare pe cirip cu cont twitter. Coincidente bizare
08/06/09
In urma cu o ora si jumatate am
introdus posibilitatea de autentificare pe cirip.ro cu contul de
twitter - desigur aceasta autentificare se va face de cei ce nu si-au creat cont pe cirip:
Puteti deci accesa, testa,
utiliza toate facilitatile cirip, utilizand contul creat pe twitter.
Opiniile
referitoare la aceasta optiune sunt binevenite.
Ciudat este ca au fost probleme
la lucrul cu Bloglines,
iar statusul pe Facebook
nu s-a putut actualiza la un moment dat; nu functioneaza nici delicious, tweetback si desigur alte multe site-uri ce lucreaza cu API-ul twitter.
Update: o ipoteza interesanta: tinta atacurilor D0S a fost un anume user twitter/Facebook - via Jane Hart.
the most important is that
the
recording button is on screenjelly web page, thus at least the moment
you stop the recording appears on video
no embed code
duration limited to 3 min
(usually this is ok).
ScreenJelly would become a better alternative, if the window to record would be configurable, and if the buttons to start/stop would appear on the current page.
Posted by Carmen at 11:12:25 am into the following categories: Tehnologii Web
:: Vineri,17
Iulie 2009 12:39:45 - Raspuns la
intrebarea 1. Ce influenţă a avut, din punctul de vedere al
comunicării, dezvoltarea puternică a reţelelor sociale din
România asupra cursurilor pe care le susţineţi? #interviu1
:: Vineri,17
Iulie 2009 14:15:57 - Raspuns 1
la intrebarea 4: Beneficii aduse de microblogging in comunicare fata de
celelalte retele sociale: informare/interactiune in timp-real, globala,
dincolo de bariere lingvistice si geografice, creare Personal Learning
Network, diversitate mijloace de interactiune cu flux informatie
(online, extensii, mobil, SMS, IM, mashups, etc), integrare cu
celelalte tehnologii Web2.0. #interviu1
Metafore ale participantilor la cursul de microblogging
http://tinyurl.com/ciripro .
:: Vineri,17
Iulie 2009 20:54:05 - Raspuns
intrebare 6: Date profil utilizatori Cirip apar pe blog; cum putem
explora: #interviu1
(clip
creat cu Capture Fox, screencastle.com nu functioneaza bine)
Pentru
prima dată în România,
zece producători IT
participă în mod direct în cadrul aceluiaşi
eveniment.Cisco,
HP, Intel, Lenovo, Microsoft, Netapp, Novell, Oracle, Sun şi VMware
îşi unesc forţele la IT
Congress 2009, în
Timişoara, cu scopul comun de relaţionare directă cu utilizatorul final.
În
acest context, zece jucători de vârf ai industriei IT
mondiale vin să prezinte soluţii pentru condiţiile economice actuale,
în cadrul IT Congress 2009, organizat în perioada
26-28 mai 2009, la Centrul Regional de Afaceri din Timişoara. - vezi
prezentare IT Congress.
Pe
parcursul celor 3 zile ale conferintei, prin intermediul unei aplicatii
special dezvoltate in cadrul platformei de microblogging Cirip.ro,
prin
SMS, participantii:
aleg focus grupul la care
vor sa participe
primesc notificari asupra
evenimentelor
trimit intrebari in timpul
prezentarilor
voteaza prezentarile.
Toata interactiunea apare si
online, in cadrul unui grup privat Cirip.ro, prin intermediul caruia participantii si organizatorii pot comunica si dupa eveniment.
Aplicatia speciala pentru evenimente, integrata Cirip.ro, va fi utilizata in curand si in derularea altor evenimente de anvergura.
Jogtheweb
este o aplicatie foarte utila pentru prezentari de site-uri,
avantajul fiind posibilitatea de interactiune cu acestea, dar si de a
le comenta; vezi si prezentarea
cirip.ro.
Termenul cautat este Web2.0,
iar site-urile prezentate sunt:
Interviul are ca subiect
Twitter in educatie, iar intrebarile au fost selectate dintre cele propuse
in urma cu 3 saptamani, la solicitarea autorului interviului, Carlos Albaladejo Velasco.
"Which are the twitter uses in
education you find interesting?
How do you plan to support the
educators community with new facilities such as private groups?"
In schimb, in nota
de prezentare a
interviului, Carlos Albaladejo Velasco mentioneaza 3
resurse pe care le-a consultat pentru a se documenta pentru interviu:
"we
consulted some blog
posts, lists
of uses and articles
analysing its educational uses."
M-am bucurat cu Gabriela sa
gasim linkul spre articolul nostru:
Cip:
Cu cine vei vota anul
acesta la alegerile prezidentiale ?
postat Marti,21 Aprilie 2009 19:17:29 prin web
Pentru Traian Băsescu
Trimite SMS la 1210
cu mesajul 1004
Pentru Principele Radu Duda
Trimite SMS la 1210
cu mesajul 1005
Pentru Crin Antonescu
Trimite SMS la 1210
cu mesajul 1006
Pentru Mircea Geoană
Trimite SMS la 1210
cu mesajul 1007
Pentru Nu voi merge la vot
Trimite SMS la 1210
cu mesajul 1008
Pentru Altcineva
Trimite SMS la 1210
cu mesajul 1009
Rezultate
Traian
Băsescu
37.5%
Principele
Radu Duda
25%
Crin
Antonescu
25%
Mircea
Geoană
12.5%
Nu
voi merge la vot
0%
Altcineva
0%
Valabil in
Orange/Vodafone. Pret SMS: 0.1 euro + TVA
In zilele urmatoare vom
definitiva:
votare si online - acum
posibila doar prin SMS
specificare perioada cand
sondajul sa fie activ
specificare vot unic sau
multiplu de la acelasi user/numar mobil
specificare categorie sondaj
- asa cum se poate specifica acum categorie microblog/grup
export rezultate sondaj cu
widget pe site/blog
sectiune Sondaje active in
meniul cirip.ro.
Utilitatea sondajelor este
multipla:
pot avea un caracter
personal sau sa vizeze aspecte sociale, culturale, economice,
educationale, politice, etc.
pot sa fie active o perioada
mai lunga sau
sa fie create in timp-real
la un concert, emisiune, conferinta, prezentare de produse, eveniment, workshop: fanii / tele/radio/spectatorii / participantii
sau cei ce urmaresc de la distanta vor putea vota online sau prin SMS, cu
proiectarea in timp real a rezultatelor
la cursuri/traininguri se
poate raspunde prin SMS la intrebarile cu mai multe variante -
cursurile/trainingurile vor avea un grup asociat pentru
derularea blended
in cadrul grupurilor
moderatorul sau oricare membru pot crea sondaje pentru a afla opiniile
sau a decide asupra unei variante.